Politica de confidențialitate
Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru Reynaers Aluminium; compania ia toate măsurile adecvate pentru a vă proteja confidențialitatea, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (cunoscut și sub denumirea de „Regulament general privind protecția datelor” sau „RGPD”). Prin prezenta notificare de confidențialitate („Notificarea”), Reynaers Aluminium dorește să vă informeze cu privire la colectarea, utilizarea și protecția datelor dvs. personale atunci când:
- Utilizați site-urile noastre web și interacționați cu noi prin intermediul acestora;
- Comunicați cu noi prin e-mail, telefonic, prin intermediul rețelelor de socializare, VOIP sau alte canale de comunicare digitală;
- Vă abonați la buletinele noastre informative, la comunicările promoționale sau la alte materiale de marketing și le primiți;
- Luați legătura cu noi la târguri, conferințe și alte evenimente similare;
- Sunteți sau reprezentați unul dintre clienții sau furnizorii noștri
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul în care utilizăm module „cookie” și tehnologii de urmărire similare, consultați notificarea noastră privind modulele cookie.
Această notificare poate face obiectul unor modificări periodice, la latitudinea noastră. Atunci când efectuăm aceste modificări, vă vom pune la dispoziție o versiune actualizată prin intermediul site-urilor noastre web. În cazul în care o astfel de modificare se referă la o activitate de prelucrare pentru care v-am cerut consimțământul, vi se va să vă acordați din nou consimțământul cu privire la versiunea actualizată a acestei notificări. Rețineți că site-urile noastre web pot conține linkuri către alte site-uri și servicii. Nu suntem răspunzători pentru practicile de confidențialitate, declarațiile de confidențialitate sau conținutul acestor alte site-uri.
1. Cine este responsabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal?
Reynaers Aluminium NV, o societate constituită în conformitate cu legislația în vigoare în Belgia și care își desfășoară activitatea în conformitate cu aceasta, cu sediul social la Oude Liersebaan 266, 2570 Duffel, Belgia și înmatriculată la RPR/RPM Antwerp, divizia Antwerp, la numărul de înregistrare (TVA) (BE)0437.278.077, este responsabilă de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, așa cum se descrie în continuare în prezentul document.
În cazul în care aveți întrebări cu privire la conținutul acestei Notificări sau la modul în care datele dumneavoastră personale sunt prelucrate conform descrierii din acesta, ne puteți contacta prin e-mail la adresa privacy@reynaers.com.
2. De ce și pentru cât timp prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
2.1. Utilizați sau interacționați prin intermediul site-urilor noastre web
Atunci când vizitați site-ul nostru web, completați un formular de contact sau interacționați în alt mod cu unul dintre site-urile noastre web, vom colecta și prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
- Date privind comunicațiile electronice (de exemplu, adresa IP, tipul de browser și sistemul de operare, setările pentru fusul orar, marcajele de timp etc.).
- Date de contact și orice alte informații pe care alegeți să le partajați cu noi prin intermediul site-urilor web (de exemplu, nume, adrese de e-mail, informații profesionale etc.).
Prelucrăm aceste date cu caracter personal pentru a vă permite să utilizați site-urile noastre web într-un mod sigur și securizat, acționând pe baza interesului nostru legitim de a pune site-urile noastre web la dispoziția publicului. Datele cu caracter personal legate de vizita dvs. pe site-ul web sunt păstrate pe durata vizitei dvs. și ulterior timp de 36 luni, fără a aduce atingere altor perioade de păstrare stabilite în notificarea privind modulele cookie.
Colectăm aceste date cu caracter personal și în scopuri statistice și pentru a ne îmbunătăți site-urile noastre web. În aceste scopuri, acționăm pe baza interesului nostru legitim de a ne îmbunătăți încontinuu site-urile web, conținutul distribuit pe acestea și oferta noastră de produse și servicii. Datele cu caracter personal incluse în statistici sunt anonimizate și vor fi păstrate pe termen nelimitat.
Prelucrăm informațiile pe care alegeți să le partajați pe site-urile noastre web pentru a răspunde la solicitările dumneavoastră și pentru a vă oferi funcționalitățile pentru care ați interacționat cu site-urile web. Pentru ambele scopuri, acționăm pe baza interesului nostru legitim de a interacționa cu vizitatorii site-ului nostru web și de a le oferi funcționalitățile pe care aceștia doresc să le utilizeze. Datele cu caracter personal pe care le partajați pe site-urile noastre sunt păstrate atât timp cât este necesar pentru a răspunde la solicitarea dumneavoastră sau pentru a vă oferi funcționalitatea dorită. În cazul în care solicitarea dumneavoastră este trimisă în contextul unei relații de afaceri continue cu dvs., o vom păstra atât timp cât sunteți clientul nostru și timp de până la 5 ani după aceea.
Partajăm datele dumneavoastră cu caracter personal cu furnizorii noștri de servicii IT, furnizorii de servicii de marketing și companiile membre ale grupului nostru.
2.2. Comunicați cu noi prin e-mail, telefonic, prin intermediul rețelelor de socializare, VOIP sau alte canale de comunicare digitală
Atunci când comunicați cu noi prin e-mail, telefonic, prin intermediul rețelelor de socializare, VOIP sau alte canale de comunicare digitală, vom colecta și prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
- Date legate de comunicațiile electronice (de exemplu, adrese IP, date legate de mijloacele de comunicare pe care le utilizați etc.)
- Date de contact (de exemplu, numele dumneavoastră, adresa de e-mail, numărul de telefon, pseudonimele folosite pentru contactare etc.)
- Conținutul comunicării dvs. (de exemplu, un mesaj e-mail, un mesaj trimis prin intermediul rețelelor de socializare care poate include și date limitate cu privire la profil, un rezumat al unei convorbiri telefonice etc.).
- Detalii legate de persoana din cadrul companiei noastre cu care comunicați
- Date profesionale (de exemplu, compania pentru care lucrați și funcția dumneavoastră)
Prelucrăm aceste date cu caracter personal pentru a comunica cu dvs. și pentru a răspunde sau a reacționa la întrebările sau comentariile pe care ni le trimiteți, pentru gestionarea obișnuită a relațiilor cu clienții, precum și pentru a îmbunătăți funcționarea serviciului nostru de asistență pentru clienți și pentru a ne îmbunătăți produsele, serviciile și procesele. Acționăm pe baza interesului nostru legitim de a comunica cu alte persoane în cadrul activității noastre zilnice și de a ne îmbunătăți încontinuu modul în care ne desfășurăm activitatea. Vă rugăm să înțelegeți că nu am putea să vă răspundem la întrebări sau să comunicăm cu dvs. dacă nu am avea permisiunea de a prelucra aceste date cu caracter personal. Vom păstra aceste date cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a răspunde la întrebarea sau comentariul dvs. și, ulterior, timp de până la un an.
Vom partaja datele dumneavoastră cu caracter personal cu furnizorii noștri de servicii de marketing, IT și comunicații și cu alte companii membre ale grupului nostru.
2.3. Vă abonați la buletinele noastre informative, la comunicările promoționale sau la alte materiale de marketing și le primiți
Atunci când vă abonați la buletinele noastre informative, la comunicările promoționale sau la alte materiale de marketing și le primiți, vom colecta și prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
- Date de contact (de exemplu, numele dumneavoastră, adresa de e-mail, numărul de telefon, pseudonimele folosite pentru contactare etc.)
- Preferințele legate de comunicare (de exemplu, ce tip de materiale de marketing doriți să primiți)
- Date profesionale (de exemplu, compania pentru care lucrați și funcția dumneavoastră)
Prelucrăm aceste date cu caracter personal pentru a vă trimite buletinele noastre informative, comunicările promoționale sau alte materiale de marketing și vom face acest lucru numai cu consimțământul dumneavoastră explicit, pe care îl puteți retrage în orice moment. Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal până în momentul în care vă retrageți consimțământul. Cu toate acestea, dacă sunteți sau reprezentați un client existent, acționăm pe baza interesului nostru legitim de a vă trimite materialele noastre de marketing referitoare la produsele și serviciile pe care le-ați comandat anterior la noi. Vă puteți dezabona de la comunicările noastre de marketing în orice moment. În acest caz, datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate atât timp cât sunteți sau reprezentați un client și până la cinci ani după aceea.
Vom partaja datele dumneavoastră cu caracter personal cu furnizorii noștri de servicii de marketing, IT și comunicații și cu alte companii membre ale grupului nostru.
2.4. Luați legătura cu noi la târguri, conferințe sau alte evenimente similare
Dacă luați legătura cu unul dintre reprezentanții noștri la un târg, o conferință sau un alt eveniment sau dacă participați la un eveniment organizat de noi, vom colecta următoarele informații:
- Date de contact (de exemplu, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, pseudonimele folosite pentru contactare, alte informații menționate pe formularul de abonament sau pe o carte de vizită etc.).
- Persoana din cadrul companiei noastre cu care ați luat legătura
- Interacțiunile pe care le aveți cu noi în cadrul unui astfel de eveniment (de exemplu, într-un rezumat creat ulterior)
- Preferințele legate de comunicare (de exemplu, ce tip de materiale de marketing doriți să primiți)
- Date profesionale (de exemplu, compania pentru care lucrați și funcția dumneavoastră)
- Fotografia dvs.
Aceste date cu caracter personal sunt colectate pentru a stabili și menține relațiile de afaceri și pentru a participa cu succes la târguri, conferințe sau evenimente similare și acționăm pe baza interesului nostru legitim de a participa la sau organiza astfel de târguri, conferințe sau evenimente și de a vă invita la acestea. Vom păstra datele dvs. cu caracter personal până în momentul în care vom stabili că nu mai prezentați interes pentru noi din punct de vedere comercial sau, când sunteți clientul nostru sau reprezentați un client al nostru, până în momentul în care relația dvs. comercială cu noi se încheie și timp de până la cinci ani după aceea.
În cazul în care dorim să vă fotografiem pentru publicarea pe unul sau mai multe dintre canalele noastre de comunicare, vom face acest lucru numai cu consimțământul dvs. explicit, pe care îl puteți retrage în orice moment. Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal până în momentul în care vă retrageți consimțământul.
În cazul în care dorim să folosim datele dumneavoastră de contact pentru a vă trimite materiale de marketing și nu sunteți încă un client existent, vom face acest lucru numai cu consimțământul dumneavoastră explicit, pe care îl puteți retrage în orice moment. Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal până în momentul în care vă retrageți consimțământul.
Datele dvs. personale vor fi partajate cu furnizorii de servicii care ne ajută să organizăm astfel de evenimente, cu furnizorii noștri de servicii IT, cu fotograful care vă realizează fotografia, cu furnizorii de servicii care operează și/sau întrețin canalele noastre de comunicare și cu alte companii din grupul nostru.
2.5. Vă depuneți candidatura pentru un loc de muncă la Reynaers Aluminium NV sau la una dintre filialele noastre.
Atunci când vă depuneți candidatura la unul dintre posturile noastre vacante, colectăm următoarele date cu caracter personal:
- numele dvs., funcția;
- datele dumneavoastră de contact;
- experiența profesională;
- pregătirea academică și cursurile de formare;
- imaginea dvs.;
- notițele luate în timpul interviurilor de angajare;
- orice alte informații pe care doriți să le includeți în CV-ul dumneavoastră și în comunicările asociate.
În principiu, nu ne așteptăm ca dvs. să ne furnizați date legate de starea de sănătate sau alte informații sensibile similare, cum ar fi afilierea politică, etnia, rasa, preferințele sexuale, apartenența la un sindicat, convingerile religioase sau filozofice, datele genetice sau biometrice. Dacă ne furnizați astfel de informații, vă acordați consimțământul explicit cu privire la primirea acestor date de câtre noi.
În cazul în care vă depuneți candidatura direct prin intermediul LinkedIn, StepStone sau al unor platforme online similare, aceste platforme sunt inițial răspunzătoare pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. Pentru mai multe informații despre modul în care aceste platforme prelucrează datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să consultați notificările de confidențialitate ale acestor platforme. Cu toate acestea, rețineți că nu suntem răspunzători în solidar cu aceste platforme, date fiind scopurile diferite ale prelucrării. În cazul în care vă depuneți candidatura prin intermediul unei agenții de recrutare, agenția de recrutare este, inițial, operatorul de date, până în momentul în care primim datele dvs. personale în scopul evaluării candidaturii dvs. Pentru mai multe informații despre modul în care compania de recrutare prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să consultați notificarea de confidențialitate a companiei de recrutare respective. Cu toate acestea, rețineți că nu suntem răspunzători în solidar cu agenția de recrutare, date fiind scopurile diferite ale prelucrării.
Prelucrăm aceste date cu caracter personal pentru a vă evalua candidatura. Această prelucrare este necesară pentru a încheia un posibil contract de muncă cu dumneavoastră. Vă rugăm să înțelegeți că nu am putea să luăm în considerare cererea dumneavoastră dacă nu am fi autorizați să prelucrăm aceste date cu caracter personal. În cazul în care nu sunteți angajat(ă) la sfârșitul procesului de recrutare, dar dorim să păstrăm profilul dvs. pentru oportunități viitoare, vă vom solicita consimțământul explicit. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
De asemenea, prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a monitoriza și îmbunătăți procesul de recrutare și acționăm pe baza interesului nostru legitim de a ne îmbunătăți procesele.
În cazul candidaților selectați prin intermediul unei agenții de recrutare, păstrăm datele cu caracter personal timp de cel puțin 12 (douăsprezece) luni.
Păstrăm datele cu caracter personal ale tuturor candidaților care sunt invitați la un interviu timp de un an de la depunerea candidaturii inițiale. Facem acest lucru pentru a putea analiza interviurile dvs. anterioare, în cazul în care vă depuneți candidatura la noi la o dată ulterioară.
Dacă ați fost de acord să vă păstrăm datele pentru oportunități viitoare, vom păstra aceste date până în momentul în care vă retrageți consimțământul. Datele cu caracter personal pe care le colectăm atunci când vă depuneți candidatura pentru unul dintre posturile noastre vacante sunt partajate cu următoarele părți:
- dumneavoastră
- furnizori de servicii IT;
- furnizori de servicii HR;
- alte companii din cadrul grupului nostru;
- autoritățile guvernamentale, dacă există o obligație legală în acest sens.
2.6. Sunteți unul dintre clienții sau furnizorii noștri sau reprezentați unul dintre clienții sau furnizorii noștri
Atunci când sunteți sau reprezentați unul dintre furnizorii sau clienții noștri, colectăm și prelucrăm următoarele date cu caracter personal:
- Date de contact (de exemplu, numele dumneavoastră, adresa de e-mail, numărul de telefon, pseudonimele folosite pentru contactare etc.)
- Interacțiunile pe care le aveți cu noi (de exemplu, orice comunicare de afaceri)
- Detalii legate de comenzile, serviciile și/sau produsele dumneavoastră
- Date profesionale (de exemplu, compania pentru care lucrați și funcția dumneavoastră)
Prelucrăm aceste date cu caracter personal pentru:
- a efectua urmărirea contractului;
- a finaliza procesele de plasare a comenzilor și de facturare;
- a ne gestiona relațiile cu clienții și furnizorii.
Acționăm pe baza interesului nostru legitim cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în contextul gestionării normale a relațiilor. În cazul în care sunteți un contractant independent, ne bazăm pe necesitatea de a prelucra aceste date cu caracter personal pentru ducerea la îndeplinire a contractului încheiat de noi cu dumneavoastră. Vă rugăm să înțelegeți că nu am putea să semnăm și să ducem la îndeplinire contractul cu dumneavoastră sau cu angajatorul dumneavoastră dacă nu ni s-ar permite să prelucrăm aceste date cu caracter personal. Datele cu caracter personal menționate mai sus vor fi păstrate, într-o formă identificabilă, timp de 10 (zece) ani după ce relația noastră cu dumneavoastră sau cu angajatorul/clientul dumneavoastră s-a încheiat, cu excepția cazului în care primim o notificare din partea angajatorului/clientului dumneavoastră prin care suntem imformați că funcția dvs. s-a schimbat sau că nu mai sunteți angajat/angajată de angajatorul/clientul respectiv.
Datele dvs. cu caracter personal vor fi partajate cu:
- furnizori de servicii IT;
- agenții de colectare, executori judecătorești și furnizori de servicii juridice, în caz de neplată sau de probleme;
- contabili, auditori pentru companii, furnizori de servicii profesionale, bănci și instituții de plată;
- alte companii din cadrul grupului nostru.
2.7. Scopurile generale pentru care vom colecta și utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal
i) Obligații legale și solicitări legitime
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a ne conforma obligațiilor legale, precum și pentru a îndeplini solicitările legitime din partea funcționarilor sau reprezentanților poliției, autorităților judiciare, organismelor sau agențiilor guvernamentale, inclusiv ai autorităților de protecție a datelor, în raport cu care ne bazăm pe obligațiile noastre legale.
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate atât timp cât este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile legale. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi comunicate funcționarilor sau reprezentanților competenți ai poliției, autorităților judiciare, organismelor sau agențiilor guvernamentale față de care avem o obligație legală de a furniza datele cu caracter personal.
ii) Fuziuni și achiziții
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a pregăti și duce la îndeplinire tranzacții, cum ar fi fuziuni, achiziții sau divizări și acționăm pe baza interesului nostru legitim cu privire la încheierea unor astfel de tranzacții. Înțelegeți că, în astfel de tranzacții comerciale, identitatea operatorului de date se poate schimba. Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a informa părțile implicate în tranzacție și pentru a permite prelucrarea ulterioară de către cumpărător după tranzacție.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm și le prelucrăm atunci când pregătim sau ducem la îndeplinire o tranzacție comercială sunt partajate cu următoarele părți:
- furnizori de servicii IT;
- părțile implicate în pregătirea și implementarea tranzacției;
- Furnizorii de servicii juridice și profesionale, inclusiv avocați și comerciale, care acordă asistență părților;
- autoritățile publice care trebuie să fie informate cu privire la tranzacție;
- alte societăți din cadrul grupului nostru care sunt implicate direct sau indirect în tranzacție.
iii) Apărare în litigii și proceduri
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne apăra în cadrul litigiilor și procedurilor judiciare sau de altă natură, precum și pentru a strânge probe și a ne pregăti apărarea, pentru care acționăm pe baza interesului nostru legitim cu privire la apărare în astfel de circumstanțe. Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru orice proceduri iminente sau în curs și până la expirarea tuturor termenelor de apel și de prescripție.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm și le prelucrăm în timpul pregătirii și desfășurării apărării noastre sunt partajate cu următoarele părți:
- furnizori de servicii IT;
- experți și experți judiciari;
- furnizori de servicii juridice și profesionale, inclusiv avocați și executori judecătorești;
- autoritățile judiciare sau administrative care trebuie să fie informate cu privire la litigiu sau la procedură;
- alte companii din cadrul grupului nostru implicate direct sau indirect în litigiu sau procedură.
3. Transferuri de date
În principiu, nu transferăm datele dvs. cu caracter personal către alte țări din afara Spațiului Economic European. Ori de câte ori este necesar un astfel de transfer pentru unul sau mai multe dintre scopurile de prelucrare menționate în prezentul document, vom implementa măsurile de siguranță necesare, cum ar fi acordurile bazate pe clauzele contractuale standard ale Comisiei Europene.
4. Drepturile dumneavoastră
Dreptul de acces - Aveți dreptul de a solicita accesul la toate datele cu caracter personal pe care le-am prelucrat în legătură cu dumneavoastră. Pentru a putea da curs acestei cereri, trebuie să ne explicați care sunt datele cu caracter personal pe care doriți să le accesați. Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de gestionare pentru mai multe cereri consecutive. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza cererile care sunt în mod vădit nefondate sau excesive.
Dreptul la rectificare - Aveți dreptul de a solicita, cu titlu gratuit, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte. În cazul în care depuneți o cerere de rectificare, aceasta trebuie să fie însoțită de dovezi ale inexactității datelor pentru care se solicită rectificarea.
Dreptul la ștergerea datelor - Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal dacă (a) vă retrageți consimțământul și nu mai există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; (b) avem o obligație legală de a le șterge; (c) v-ați exercitat cu succes dreptul de opoziție; (d) nu mai sunt necesare pentru atingerea scopurilor descrise mai sus sau (e) prelucrarea este ilegală. Cu toate acestea, rețineți că vom evalua cererile de ștergere în raport cu:
a) interesele noastre prioritare sau interesele unei terțe părți, în măsura în care acest lucru este permis de lege;
b) obligațiile legale sau de reglementare sau hotărârile autorităților guvernamentale sau judiciare.
În loc de ștergere, ne puteți solicita și să restricționăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal dacă și atunci când (a) contestați exactitatea acestor date, (b) prelucrarea este ilegală sau (c) datele nu mai sunt necesare pentru atingerea scopurilor descrise mai sus, dar aveți nevoie de ele pentru a vă apăra în cadrul unei proceduri judiciare.
Dreptul la opoziție - Aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal, dar trebuie să explicați motivele serioase și legitime legate de situația dumneavoastră specifică prin care se justifică o astfel de opoziție. Această explicație nu este necesară în cazul în care vă opuneți prelucrării de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct.
Dreptul la portabilitatea datelor - Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat în format digital odată cu consimțământul dvs. sau pentru ducerea la îndeplinire a unui contract, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat. XXX
Dreptul de retragere a consimțământului - Dacă v-ați acordat anterior consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, îl puteți retrage în orice moment. Cum puteți să vă exercitați drepturile - Dacă doriți să trimiteți o cerere de exercitare a unuia sau mai multor drepturi menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa privacy@reynaers.com pentru orice aspecte legate de drepturile persoanelor vizate. Un e-mail prin care se solicită exercitarea unui drept nu va fi interpretat ca un consimțământ cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în măsura în care această prelucrare depășește sfera măsurilor necesare pentru prelucrarea cererii dumneavoastră.
În această cerere trebuie să se precizeze și să se specifice clar care este dreptul pe care doriți să-l exercitați și motivele pentru care doriți să faceți acest lucru, dacă acest lucru este prevăzut de lege. Aceasta trebuie să fie datată și semnată și să fie însoțită de o copie scanată în format digital a cărții dvs. de identitate valabile, care să dovedească identitatea dumneavoastră. Această măsură este necesară pentru a împiedica persoanele neautorizate să abuzeze de drepturile dumneavoastră.
Vă vom informa imediat cu privire la primirea acestei cereri. În cazul în care cererea se dovedește a fi întemeiată, vă vom informa cât mai curând posibil, in interval de maximum 30 (treizeci) de zile de la primirea cererii.
În cazul în care doriți să depuneți o plângere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, ne puteți contacta oricând la adresa de e-mail menționată în primul paragraf al acestei clauze. În cazul în care nu sunteți mulțumit(ă) de răspunsul primit de la noi, puteți depune o plângere la autoritatea competentă în materie de protecție a datelor, adică Autoritatea belgiană pentru protecția datelor (https://www.dataprotectionauthority.be/citizen).